poloha tlak. nadrze

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pátek Červen 24 18:19:43 CEST 2011

U rodicom mame presne takyto system. Cerpadlo prisava trochu vzduchu a
ziadny praskajuci vak v tlakovej nadobe nie je. Rok vyroby je 1973. Od
vtedy je v prevadzke. Zmeny, ktore som na tom urobil:
- vymenil tlakovy spinac (r, 2010)
- vymenil rucickovy tlakomer (r. 2008)
- zrusil skleneny vodoznak ( resp. ten zrusil uz pred rokmi tatko, kedze
sa mu ho podarilo asi 3x rozbit a potom nevedel zohnat prislusnu
sklenenu trubicu ) a na hornu cat vodoznaku som dal ventil, ktory
pouzivame na odvzdusnovanie. (r. 2008 )

Z hladiska spolahlivosti taketo riesenie tlakovej nadoby pokladam za
absolutne najspolahlivejsie a dokazane praxou.
Po vsetkych citaniach modernych o :modernych: tlakovych nadobach s
roznymi gumovymi vakmi a pod. by som ich nechcel doma ani keby mi
predajca za ne zaplatil...

Dodo