OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Červen 24 16:56:19 CEST 2011

No problem je, ze jsme toto jednak nevedeli a i kdybychom o tom vedeli
tak nejake vyhrazeni nosicu/pocitacu v podstate znamena to same z
hlediska investic jako to co probehne ted - ty data je nutne do tech
tiskaren sypat dostatecne rychle - jede to po extra vyhrazenych
segmentech site (castecne jsou to peer2peer site) - musela by se cela
cesta od fileserveru vybudovat jeste jednou.

U nas se to standardne resi tak, ze data se tisknou ze zasifrovanych
souboru, ktere se online desifruji az v RIPu - tim padem je nikdo nemuze
uzmout.

Jenze kdyz zakaznik vi jak se to ma delat tak proste pres to nejede vlak.

--
S pozdravem
Radek Vicek