Re: OT Matematika převážně nevážně

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Červen 24 14:59:57 CEST 2011

Proti tomuto musite podat odvolani  proti chybnemu celnimu odbaveni a chybnemu vymereni DPH, mate sanci do 30dni.
Nasledne doporucuji ve veci podat stiznost k rukam zrizovatele tedy Ministerstva vnitra,
dale k rukam postovniho ombudsmana http://www.ceskaposta.cz/cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman-id29097/
a v neposledni rade k rukam regulatora tedy CTU.

Vratim se k nedavne debate, nekdo tu nabizel zrizeni onoho otravne peticne natlakoveho emailoveho serveru.
Premyslel jsme o tom a vidim v tom minimalne potencial otravovat, dalo by se to doplnit o sledovani statistik kdo reaguje , kdo se znazi atd. Pri patricne reklame by takova vec mohla mit '
efekt a znacnou publicitu.
Pokusil jsme se nastrelit takovou svou predstavu vygenerevaneho emailu pro pripad akce Posla +Clo +DPH. Vse by se vygenerovalo az na odstavec s popisem pripadu, kam by si stezovatel {Kosta} vepsal popis sveho pripadu.
Nekamenovat je to prvni nastrel.

Vážený poslanče/poslankyně, senátore/senátorko,
mimo jiné i vaší nečinnosti nebo dokonce aktivní podporou byl schválen zákon č. 47/2011 Sb., kterým se mění zákon č.235/2004, který zcela nesmyslně snižuje limit pro osvobození od DPH při dovozu zboží z třetích zemí mimo EU na 22Euro. Touto vaší činností nebo nečinností mě jako občanu ČR vznikají značné problémy a finanční vícenáklady a stal jsem se nedobrovolným sponzorem státního podniku Česká pošta.
Následoval by popis konkrétního příkladu, něco jako:
„Zcela v souladu se svými právy jsem si v třetí zemi zakoupil zboží v hodnotě 14,8US$, což je hluboko pod bezcelním limitem I limitem pro osvobozen DPH, přesto mi státní podnik Česká pošta mou zásilku dva a půl měsíce zadržoval a naprosto nesmyslně spočítali celní hodnotu na 884Kč , následně opět nesmyslně vypočetli DPH na částku 202,4Kč a za své služby si naúčtovali poplatek 180Kč. Proti protiprávnímu a základní logiku postrádajícímu chování ČP jsem podal odvolání a stížnosti u patřičných orgánů.“
Vás však činím odpovědným za podstatu problému, tedy snahu státu vybírat DPH u zásilek, které jsou v bezcelním režimu tedy u zásilek s hodnotou pod 150Euro. Na to, aby stát vybral 4,4 Eura DPH u zásilky s hodnotou 22 Euro mě, jako občanu, vznikají vícenáklady ve výši 180Kč , které mi za nevyžádané služby naúčtuje státní podnik Česká pošta a dodání zásilky se mi zpozdí řádově o měsíc. Tento stav se mi hrubě nelíbí a činím z něj odpovědného vás jaké svého voleného zástupce.
V mích očích neobstojí oblíbená výmluva, my nic to je nařízení EU.  Nevšiml jsem si, že byste vy jako volený zástupce nebo Česká republika proti tomuto jakkoliv vystupovali a hájili tak zájmy mé, vašeho voliče a občana ČR. Konec vašeho volebního období se blíží, pokud v této věci nebudete aktivně vystupovat ve snaze sjednat nápravu, tedy vrátit stav věci do původního logického stavu, kdy je hodnota bezcelního limitu a limitu pro osvobození od DPH totožná považuji za vyloučené, abych v příštích volbách volil vaší osobu potažmo vaší stranu. Vaše jednání a vystupování v této věci budu nadále bedlivě sledovat a své poznatky publikovat.
S pozdravem
XYZ