OT Matematika převážně nevážně

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 24 13:08:25 CEST 2011

Hmmm zajimave...od 1.4. mi prislo z DX tusim 4 nebo 5 baliku - vsechno
bylo skutecne do limitu - prvni dva baliky prisly tusim za 4 tydny, ale
2 tydny to cekalo na vyrizeni v Cine - 2 tydny to slo a cekalo na
celnici - tyhle dva baliky jsem dokladal predem mailem jak jsem sem psal.
Dalsi dva jsem uz nijak nedokladal a cekal co bude prisly tusim za 2
tydny (respektive 3 tydny) - z toho vzdy to cekalo dele na odeslani z DX
- posledni balik absolvoval celou cestu az do domu za tyden (dorucen cca
kolem 15.6..
Posledni dva baliky byly DIY veci - 10W LED, driver led, 100ks 5mm LED,
pouzdro na Kindle, nejake kabely.

Vsechno podle razitka rentgenovano.

Tak by me zajimalo podle ceho to tridi...

P.S. Pro rejpaly - protekci opravdu nemam - na 120tku se take nedovolam.

Radek Vicek