OT Matematika převážně nevážně

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Červen 24 11:29:31 CEST 2011

Stalo se a bude se stávat pouze to, co se dalo s 99.9% pravděpodobností,
vzhledem k celkové situaci v ČR, předpokládat. Plná moc udělená ČP se
musí prokazatelně vypovědět, jinak mají při případném sporu mocný
nástroj, zákon jim dále nahrává v tom, že nijak neupravuje ani netrestá
špatné odhady cen na straně Celního úřadu a ČP a ruku v ruce s tímto
jdou v ČR velmi nízké náhrady za způsobené škody, tím pádem se
jednotlivec vůči takovému jednání nemůže účinně bránit. Fakticky to
znamená konec dovozu levných věcí, různých redukcí atd. jak z důvodů
ekonomických, tak především z důvodů morálněprincipiálních a to
minimálně do té doby, než se vytvoří nějaký precedens, nebo nějaký
bypass. Koneckonců jsou to pěkné peníze na to, aby je nevyužila nějaká
další strana.
S pozdravem,
		Miloš Dašek