Re: OT: DC místo AC ?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 23 18:14:45 CEST 2011

Za nasich mladych let by slo o malickost, metalisti provokovali, ale nic moc se jim nedelo
ale dnes, ojoj blesky na penale, kratky vlas , aplska protez na predzahradce a jste v ri...

Jo to byly casy , ja mel na tasce Anguse Younga
J.

http://www.youtube.com/watch?v=H8RUFqk-mQw