Re: *SPAM* OT: DC místo AC ?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 23 16:56:04 CEST 2011

To bych moc neresil, pokud tam jsou diskretni diody, tak tam nejspse bude 1n400x a ty kontinuelne snesou 1A
tedy pro 15V 15W a by melo stacit i napomerne rozsahlou sit cidel .
V kazdem pripade neni nic jednodusiho nez to zkusit, pokud to bude moc teple pripajet k diode paralelene druhou.

Obecne jsou napajeci casti EZU docela odflaknute, tedy co nejlevneji pro vyrobu a z toho vyplyva docela drahe pri provozu , mam EZU od DSC a
nakopal bych je , je to typicke zarizeni jedouci 7/24, presto tam je linerani stabilizace a topi to jak svina.

J.