OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Středa Červen 22 23:14:02 CEST 2011

Dne 22.6.2011 13:37, Jiri Foldyna napsal(a):
> Dne 22.06.2011 06:00, HW CNCnet.info napsal(a):
> Souhlasím s p. Kubáčem v tom, že je lepší opravdu jezdit, než o tom
> teoretizovat.
>
> JF

Tak to samozřejmě. Já se jezdit snažím, ale mám problémy s odhadem a
ohlídáním TF, a to hlavně v kopcích, kde se potom obvykle utavím. A
proto neteoretizuji ale kupuji si tepák (obyč).

A když jsem vybíral který, tak jsem si řekl že by bylo fajn, kdybych k
němu MĚL MOŽNOST v budoucnu PŘÍPADNĚ PRO ZÁBAVU něco přibastlit.

Toť vše.

Tímto děkuji všem, kteří zareagovali. Nakonec jsem se prostě rozhodl pro
ten nejobyčejnější tepák se spolehlivou komunikací mezi pásem a
"budíkem" a až to dorazí, tak uvidíme na spektráči jestli se s tím dá
něco dělat...

A když ne, tak on se svět nezboří.

Ještě jednou díky

    S.