Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Červen 22 21:09:28 CEST 2011

Ano, to se stává. Vlastní zkušenost. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, June 22, 2011 8:54 PM
To: HW-news
Subject: Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Uz u 2. NB mi odesla baterka, celkem nova, kdyz byl dlouho (tydny) stale
pripojen do site - z vnejsku proste mrtva. Rozebral jsem ji ted a clanky
maji 2.9-3V, cili vybite. Zkusim nabit mimo ochranne obvody a uvidim,
jestli se vzpamatuje ale je to nejake divne - ze by pri vybiti pod
nejakou mez NB uz nedetekoval pritomnost a nenabijel?

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6229 (20110622)

http://www.eset.cz