OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Červen 22 14:24:49 CEST 2011

Dne 22.06.2011 14:08, RV napsal(a):
> No ja jsem take v mladi delal atletiku (prekazky) a na kole dokud jsem
> mohl jsem take najezdil slusne objemy (silnice).
>
> Vy jste ten fartlek obsolvoval celej tak ze minimum bylo tech 160bpm?
> Kolik jste tedy mel v tom anaerobnim pasmu pokud jste tedy tedy nemel
> pod tech 160 za celou trasu?
>
> Jinak jsem se dival zda se od dob meho mladi neco nezmenilo a at se
> divam kam se divam tak nezmenilo (namatkou):
>
> Tempo rychlých úseků odpovídá rozvoji speciální vytrvalosti, tempové
> rychlosti nebo i základní (maximální) rychlosti (pouze na krátkou
> [...]

Jaká byla TF v průběhu fartleku samosebou nevím, závodil jsem v letech
1969-1978 a TF jsme si měřili ukazováčkem a prostředníčkem na karotidě
:-) Těch 160 jsme museli mít po doběhnutí, ale popravdě řečeno, žádný
závěrečný sprint se nekonal. Trenér jel na kole a my kolem Bečvy za ním :-)

Pokud jde o úsekový trénink rychlostní vytrvalosti, to v zásadě sedí,
akorát nás trenér držel víc u huby v pomalých úsecích, tam to držel
okolo 140. Zase jsme se ale netrápili dýl, než nějakých 45 minut. To
půlkaři a čtvrtkaři dostávali jiný kouř :-)

Já netvrdím, že technické pomůcky k ničemu nejsou - koneckonců, dodnes
kondičně běhám a mám na kontrolu TF a evidenci uběhnutých kiláků
pořízený Garmin Forerunner 305. Ale mám to hlavně kvůli tomu, abych to
nepřepískl, přece jen už to není, co to bývalo.

JF