OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 22 14:08:41 CEST 2011

No ja jsem take v mladi delal atletiku (prekazky) a na kole dokud jsem
mohl jsem take najezdil slusne objemy (silnice).

Vy jste ten fartlek obsolvoval celej tak ze minimum bylo tech 160bpm?
Kolik jste tedy mel v tom anaerobnim pasmu pokud jste tedy tedy nemel
pod tech 160 za celou trasu?

Jinak jsem se dival zda se od dob meho mladi neco nezmenilo a at se
divam kam se divam tak nezmenilo (namatkou):

Tempo rychlých úseků odpovídá rozvoji speciální vytrvalosti, tempové
rychlosti nebo i základní (maximální) rychlosti (pouze na krátkou
vzdálenost). Tempo pomalých úseků vždy odpovídá rozvoji obecné
vytrvalosti. Intenzita (měřená tepovou frekvencí) úseků pomalých bývá
kolem 120–150 tepů/min., rychlých od 150 tepů/min. do maxima. Intenzita
(tempo) rychlého úseku musí být přiměřená, tj. vždy taková, aby bylo
možné (bez zařazení přestávky nebo chůze) rovnoměrně přejít do pomalého
běhu.

Jinak to neni o teoretizovani - pokud chce nekdo zacit delat (trenovat,
hubnout) a nevi jaka je souvislost prave s tepovou frekvenci tak muze
leta naprostom marne se trapit a uplne zbytecne. Jednoznacne doporucuju
i ten nejlevnejsi tepak - ty lepsi maji opravdu propracovane programy na
udrzovani kondice a na jeji zvysovani. Pak staci jen pevna vule a cas.

Radek Vicek