RFID na 1 metr

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Červen 22 09:40:10 CEST 2011

Nemuzu mluvit za jine staty, ale s ceskym pasem je to fake, jednak
zavreny precist nejde (vyzkouseno) a druhak ta data jsou zasifrovana
(a dokonce pri kazdem cteni o sobe cip rika jine seriove cislo), pro
dekodovani jsou treba nektera data, ktera jsou na pase vytistena.
Takze musim ten pas videt... Vsimnete si, ze pri cteni ctecka na pas
snima strojove citelnou zonu (MRZ).

KR