stabilizator s moznosti rizeni proudu...?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 22 01:21:51 CEST 2011

 22.6.2011, 1:17:23

Je dost pravdepodobne, ze neco takoveho nekdo dela (LT, AD, MAX).
Ale neni to bezna drogerie, takze krom horsi dostupnosti pocitejte i s
cenou, za kterou tech 723 i s OZ navic poridite pul pytle.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz