obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Červen 21 23:27:59 CEST 2011

pokusim se to nejak udelat, takto mi to ale prislo logicke.

jinak ISE verze 13 potrebuje pro stejne VHDL o 10 makrocell vic ...tomu se
rika pokrok

monitor je LCD, vystup je ale VGA a ma dobre casovani, tmu navic overuju tak
ze jednu z barev necham klicovat podle hodin a tam tma znamena pravidelne
pruhy/barvy a tak vim ze vystup tam je, jen data ne ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 21, 2011 11:29 PM
Subject: Re: obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

> navic je asynchroni,

Priznam sa, ze az teraz ma to prinutilo sa pozriet poriadne na ten vhdl...
Mnojo, takze to JE vsetko asynchronne! A ja som si doteraz myslel, ze
naopak.

No tak to najprv *vsetko* (t.j. adresy, data aj wr/oe) prerobte kompletne do
synchronnej verzie, vyskusajte tak, a dajte vediet.

---
Este jedna otazka, ten monitor, na ktory to mate pripojene, je poctivy
multisync CRT, alebo LCD? V druhom pripade mozete vidiet tmu alebo rozne
artefakty aj len kvoli tomu, ze LCDcka su notoricky fajnove aj na necakane
malickosti v casovani.

wek