obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Červen 21 22:10:09 CEST 2011

Příčina je v tom, že každá rodina produktů má vlastní syntetizér, map,
place atd. a ISE je jen jakýsi front-end, které tyto programy spouští a
zobrazuje jejich výsledky. No protože ISE podporuje kolem 8 různých
rodin, tak velikost narůstá.

Jinak u té simulace někdy pomůže založit zcela nový projekt a do něj
nakopírovat a naimportovat staré VHDL soubory.

OH