OT - vystrojeni nadrze pro naftu (povrchovka, tesneni, komponenty)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Červen 21 21:51:13 CEST 2011

Kuláky z mého pohledu jsou vcelku jednoznačné, kohouty pro hydrauliku,
buď standardní (například MHA Zentgraf (dodává www.fagusaz.cz), nebo
nerezové (obvykle stejní dodavatelé), ale dodavatelů a typů je celá
řada a jsou vzájemně kompatibilní jak co se týká šroubení, tak
vyráběných rozměrových řad. V případě, že je ta loď na jaderný pohon a
ta nafta je jen pro nouzový generátor, tak by se asi snesly špičkové
hydraulické nebo chemické ventily od firmy Swagelok (www.swagelok.cz),
ale to bude (hodně) přes 1000 kč za kus.

Jinak kdybych dělal tu nádrž já tak ji asi udělám z nerezi. IMHO by to
bylo tak o 1500 na materiálu dražší, ale zase se ušetří za povrchovku,
nemusí se počítat přídavek na korozní úbytek (=tenčí plech) a tak.

Ales Prochaska