ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 21 19:32:36 CEST 2011

Ja uz to tak resim, nechavam poslat do SRN na kolegu co tam pracuje a
denne pendluje domu. Zatim zadny problem, vpada to, ze nemci jsou lini
neco resit, takze vse z DX, Tinideal, 409shop prochazi bez problemu. Jen
Pro zasily z USA musi dotycny jezdit na celni urad, kde je to take
sranda pes.
Jinak jsem poslal stiznost na sluzby ČP na ČTÚ  ( i když vím, že to oni
neřeší  - ale všichni to tam posílají  , tak počítám, že se něco bude
dít..... ) kvůli čekacím dobám při podávání a dodávce balíků, dopisů.

JaKub