System kontroly pristupu osob - univerzalni komponenty

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Červen 21 16:38:13 CEST 2011

Ale jiste muzete. Mame rekneme zakaznika, kteremu neco dodame. On pak
dokoupi od jineho dodavatele nejaky novy prvek a ten jej pripoji. Po
case nastane problem, zakaznik kontaktuje jednoho z dodavatelu, ten
prijede zkontroluje a rekne "u me problem neni, tak to bude u toho
druheho". Zakaznik kontaktuje druheho a ten rekne to same. Co pak?
Zakaznik bude nastvany na oba, i kdyz jeden mel pravdu a druhy ne.

Martin Hanek