System kontroly pristupu osob - univerzalni komponenty

Karel Dudasek karel.dudasek na dobruska.cz
Úterý Červen 21 16:15:04 CEST 2011

On 21.6.2011 15:04, Martin Hanek wrote:
> Ano to mate jiste pravdu. Problem vidim treba v te kombinaci ruznych
> zarizeni ruznych vyrobcu a pak reseni kdo muze za pripadny problem.

Ten kdo ty zařízení dává dohromady - obvykle se nějak konfigurují :-)

Pokud bude otevřený protokol, tak se můžu podívat a pokud něco nesplňuje
deklarované parametry, tak to můžu jasně říct výrobci.

Mám teď na stole komponenty k systému Granta, ale nikdo mi nechce
prozradit protokol -- taky dobré, s techniky jsem se domluvil, že je
budu schopne použít k doplnění objednávkového systému na obědy,
ale teď mi tvrdošíjně vnucují jejich SW.
Asi zveřejním kompletně názvy firem a dodavatelů.

--
	Karel Dudášek