Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 21 15:00:26 CEST 2011

Inak za mojich mladych cias (a este davnejsie) sa pouzivala BCD aritmetika presne kvoli tomu, aby nebolo treba nic nikam prevadzat kvoli zobrazovaniu.

Vybavu na to to PICko ma (instrukciu DAW), ale podporu v C asi nie.

wek