System kontroly pristupu osob - univerzalni komponenty

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Červen 21 14:31:15 CEST 2011

Dobrý den,

teď zrovna připravujeme univerzální čtečku MiFare karet nebo iButtonů s
výstupem na Ethernet. Už jsme to dělali mnohokrát na zakázku, tak jsme se
rozhodli udělat to i jako běžný produkt. Bude tam protokol Modbus (nebo náš
Spinel).

Jako modul k zámku dveří lidé používají Quido ETH 2/2, ale to vím jen tak s
povídání se zákazníky, nic konkrétního. I tam můžete mít Modbus.

Software ovšem nabídnout nemůžeme, zde je příležitost pro vlastní tvorbu...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com