OT: Protiustavnost (WAS Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Červen 21 13:30:54 CEST 2011

Dne 21.06.2011 13:03, Milan B. napsal(a):
> A ako chcete preukazat ze ste splnili nasledovne?
>
> §10 (1)Provozovatel vozidla nesmí
>
> b) svěřit řízení vozidla osobě, která nesplňuje podmínky §3 odst. 2,
>
> c) svěřit řízení motorového vozidla osobě, která nesplňuje podmínky
> podle §3 odst. 3,
>
> d) přikázat nebo svěřit samostatné řízení vozidla osobě, o které nezná
> údaje potřebné k určení její totožnosti.
>

> Ak to nechcete preukazat, tak preberte zodpovednost za vsetky ciny a
> skody, spachane vasim vozidlom.
>

> -m-

Vtip spočívá v tom, že prokazuje policie nebo úřad, ne já. Pokud dojde
správní orgán k názoru, že jsem některé z Vámi citovaných ustanovení
silničního zákona porušil, je povinen to dokázat. Ne naopak. Říká se
tomu presumpce neviny a stojí na tom všechny právní systémy, které stojí
alespoň za fajfku tabáku.

JF