Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 21 13:21:00 CEST 2011

 21.6.2011, 13:15:30

Kdyz se vam prispevky jednoho cloveka nelibi, nastavte si filtr ve
vasem postovnim programu.
Je to mnohem demokratictejsi, nez pozadovat aby i ostatni tancovali
podle vasi nelibosti.
Toto vlakno ovsem melo byt oznaceno OT, takze vytka by mela smerovat
spise k zakladateli vlakna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz