RE: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Červen 21 13:05:09 CEST 2011

Ja jsem mel to stesti, ze jsem se tam vcera asi na 20 pokus dovolal, rikal jsem jim, ze uz tam 3 tydny maji mail se vsemi nalezitostmi a kdy jako balik dostanu. Rekli mi, ze zadny mail ode mne nemaji (14 dni predem mi doslo oznameni o precteni, ktere jsem bohuzel smazal) a ze jedina cesta je, abych si pro balik osobne prijel. Takze pokud zbozi chcete, doporucuju obalit si nervy a zajet tam. Ve fronte byli lidi z Liberce, Tachova, Plzne (a mozna i mnoh jinych mist, jen to nerikali nahlas).

Jakub Serych