Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Červen 21 11:51:49 CEST 2011

Je pekne, ze si tu pekne postezujete, ale tim se nic nezmeni.
Pokud s tim bordelem chcete neco delat, chce to nejakou akci
Osobne doporucuj otravovat poslance, senatory, tisk a predevsim TV.
Uplne idelani by byl web  na kterem uzivatel "sluzeb" CR popise svuj problemek  a ono se to automaticky krasne
preposle vsem 200 poslancum, 80 senatorum, vsem TV novinam a to vcetne petice za zvyseni liminu pro bezcelni odbaveni.
Nic neotravuje po ranu vice nez 200 emailu se stiznostmi kazde ranu u poslanecke kavy.

Ono se to nezda, ale pomalu, ale jiste se vracime do temnych dob historie, viz posledni protiustavni novela silnicniho zakona nebo
dnes pojednavany navrh na povinou cenzuru internetu atd.

J.