[OT]Red Hat Ent. 6.1 v hyper-V?

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 21 11:20:05 CEST 2011

Na ESXi bacha - vcera jsem na teto platforme rozbehaval skoro cele
dopoledne sitovky. Problem je, ze sice ESXi emuluje klasickou Intel
E1000, ale kupodivu ji linux spatne detekne.

Musel jsem cely server nainstalit bez site, pak pripojit VMware Tools,
poprekladat modul do jadra, zavest a pak teprve nastavit veskere
sitovani od routovani, IP, DNS az po nastaveni balickovacu.

Sice to beha a zda se zatim ze i svizne, ale je to hnus.

Radek Vicek