RE: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červen 20 20:29:53 CEST 2011

Velice se omlouvam, ze jsem si dovolil upozornit na pripadna rizika vlastní
konstrukce. Pripadne dokonce naznačit, ze toto není vhodny obor k bastleni.
Naivne jsem vycházel z toho, ze cena vlastní práce nebyva nulova a ze je v
některých pripadech levnejsi koupit hotovy, fungující a zarukou vybaveny
vyrobek.

Ale samozrejme je to na Vas.

Zdenek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of sudovec sudovec
Sent: Monday, June 20, 2011 3:00 PM
To: HW-news
Subject: RE: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Ale proto se právě ptám jestli někdo neví o dokumentaci protokolu k
relativně levnému pulsmetru, který by mi splnil mé současné požadavky a
časem bych si mohl pro radost dobastlit něco navíc.

Konstrukční detaily bastlu, jeho odolnost, napájení a náklady nechte prosím
na mně - dokáži sám posoudit jestli mi to za tu radost z výsledku stojí a
nebo už ne.

A jak už jsem psal vedle - nejde mi o to že chci funkce dospělého pulsmetru,
ale nechce se mi za ně platit. Potřebuji základní funkce a rád bych si k nim
časem pro radost něco dobastlil navíc.

    S.