manuál, t.t. údaje čítače ADVAN TEST - R5361..?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 20 19:27:37 CEST 2011

Hm... tise zavidim, nekdy prosedim u stroje hodiny a bezvysledne.....
Bezmocne do toho cucum a tusim, ze nekde v koutku internetu to je, jen
se k tomu proste neumim dostat.
Umet sehnat informace je dnes velmi dulezite, bez toho se clovek (
zvlast v nasi branzi) bohuzel  nehne :-(
JaKub