manuál, t.t. údaje čítače ADVAN TEST - R5361..?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 20 18:55:29 CEST 2011

No, že máš špatnej internet, to je jasný ;-)

Teď vážněji: já dost kombinuju stroj s vlastním logickým myšlením (a
samozřejmě i s jakous takous znalostí některých cizích jazyků), ale to
by bylo na dlouho... Jsem rád, že je to na světě.

Mimochodem - tykání jsme si přece dohodli už před lety (tuším). Já to
fakt nedělám tak, že bych tykal kdekomu na potkání (a to i virtuální), i
když bych možná vzhledem k věku už pomalu mohl...

---
Jirka