RE: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

sudovec sudovec sudovec na seznam.cz
Pondělí Červen 20 15:00:19 CEST 2011

Ale proto se právě ptám jestli někdo neví o dokumentaci protokolu k relativně levnému pulsmetru, který by mi splnil mé současné požadavky a časem bych si mohl pro radost dobastlit něco navíc.

Konstrukční detaily bastlu, jeho odolnost, napájení a náklady nechte prosím na mně - dokáži sám posoudit jestli mi to za tu radost z výsledku stojí a nebo už ne.

A jak už jsem psal vedle - nejde mi o to že chci funkce dospělého pulsmetru, ale nechce se mi za ně platit. Potřebuji základní funkce a rád bych si k nim časem pro radost něco dobastlil navíc.

    S.