Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 20 05:59:06 CEST 2011

no to co provozujete nema ale s treninkem v tepovych pasmech nic
spolecneho - takhle se da jezdit stovky a tisice kilometru uplne
zbytecne (pokud uz neumite poznat kde se pohybujete s tepem)

z toho co pisete by znamenalo, ze kdyz tu trasu zajedete za 30 minut tak
jste na tom lepe - jenze takto to prave nefunguje

byl byste na tom lepe kdybyste to zajel za 30 minut ale musel byste
zustat v aerobnim pasmu - pokud to zajedete rychleji, ale z toho
pojedete nekolikrat bez kysliku tak si akorat koledujete o zakyseleni a
druhej den namozene svaly

figl v tepovem treninku je prave to, ze telo v tom aerobnim pasmu dokaze
pracovat neskutecne dlouho a v podstate vam to umozni najet treba 100km
(typicke je treba vyjizdeni kopcu - bez hlidani tepu mate snahu to
prepalit - takhle presne radite prevody abyste si udrzel tep) s
patricnou spotrebou energie (tuku) bez nasledku druhej den

--
S pozdravem
Radek Vicek