Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červen 19 21:40:12 CEST 2011

S tachometrem jezdím už roky a trasy jezdím různé, většinou cca 30 - 60
km s různým profilem.

Protože chci více pracovat na tréninku vytrvalosti a zatím nemám dobrý
odhad na tep, chci si pulsmetrem hlídat prahy TF abych se nedostával na
delší dobu mimo pásmo ve kterém chci jet.

A s tím mi tachometr nepomůže. Naopak, ani ho při takovém tréninku
nebudu potřebovat.

	S.