[OT]Red Hat Ent. 6.1 v hyper-V?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červen 19 18:45:48 CEST 2011

Předpokládám, že to padá na nějaké HW akceleraci grafiky. Asi je třeba
doinstalovat nějaký nástroj na rozšíření funkcí virtuálu. Ale netuším,
jestli MS linuxy nějak rozumně podporuje. Osobně bych doporučil přechod na
ESXi, VMware Tools pro linux zaručeně existují, ale okenní linux jsem nikdy
virtuálně nezkoušel, takže nedokážu říct, jak dobře to pojede.