voda v notebooku DELL 620

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 19 15:20:11 CEST 2011

 19.6.2011, 15:14:33

Mam i jinou zkusenost. Jednou jsem trochu polil normalni klavesnici
cistou vodou. ihned jsem ji odpojil od PC a rozdelal. Klasickej
plosnak ve vnitr vubec nebyl, jen nekolik foliji s nanesenym motivem.
A v mistech zasazenych vodou ten motiv proste zmizel. Vyrobce zrejme
pouzil na vytvoreni motivu nejakou super ekologicko-ekonomickoi pastu
na bazi ryzove mouky s minimalni odolnosti vuci vode.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz