voda v notebooku DELL 620

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Červen 19 14:14:47 CEST 2011

Problém je v tom, že se to stalo dceři v úterý, když jsem byl na služební cestě
a dostal jsem se k tomu až v sobotu.  Před tím proběhlo několik pokusů
o zapnutí,
aniž byl asi NB dokonale vysušen. V tomto okamžiku je největší problém
to vypínání zdroje
jen při jeho připojení , bez zapnutí NB. Vypadá to, že odešlo něco v
oblasti vstupu od napájení/nabíjení,
ale žádný jasný zkrat tam nenaměřím. Vše je ve vypnutém stavu v řádu
stovek kiloohmů.
Do kompletní rozborky se mi nechce, podle návodu se tam musí trhat ty
tepelné pady,
převádějící teplo z CPU a dalších dílů a ty bych musel nahradit.
Upřímně řečeno,
3 tisíce bych za opravu někomu i dal. Můj čas taky něco stojí a není
ho hlavně nazbyt.