Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červen 19 10:11:38 CEST 2011

Zdravím konferu,

kvůli vytrvalostnímu tréninku si budu kupovat sportovní pulsmetr, spíš
něco jednoduššího - uvažuji o něčem z řady Sigma Onyx
(http://www.sigmasport.com/en/produkte/pulscomputer/).

Zatím mně zajímá opravdu jen puls a tréninková pásma, ale do budoucna
bych to rád spojil i s dalšími údaji (cyklistika/běh na lyžích - hlavně
GPS poloha, rychlost, okolní teplota, frekvence šlapání, zařazené
převody, ...) ale současně nechci za takové zařízení dávat balík a rád
bych si i pro zábavu něco ubastlil.

A tak sháním před nákupem nějaké info o dostupnosti dokumentace RF
komunikace mezi hrudním snímačem a pulsmetrem. Googlením jsem na nic
nenarazil (možná jsem se jenom špatně ptal) a web Sigmy tvrdí jen že
řada Onyx používá "digitálně kódovaný přenos", ať už to znamená cokoliv.

O starší analogový systém (třeba Sigma PC15) nemám zájem, podle
dostupných informací má prý při použití na kole docela problémy s
komunikací mezi snímačem a pulsmetrem např. v blízkosti trolejového a
nebo vn vedení.

Ví někdo nějaké bližší info o detailech komunikace? Moc by mi to pomohlo.

Díky

	S.