voda v notebooku DELL 620

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Červen 19 09:45:00 CEST 2011

On Sun, 19 Jun 2011, Vladimir Nerud wrote:

> Rozhodne to nevzdavejte. Pisete, ze jste to vyfenoval, ja jsem jednou fenoval
> TRI dny, samozrejme po chvilich :o). SMD montaz je na tohle mrcha, voda se
> drzi pod soucastkama a dost dlouho trva, nez se odpari. Jak pise Tomas,

Mnohem lepsi nez fenovani a zahrivani je kompresor a vyfoukat stlacenym
vzduchem. Ten zaprve vyzene ihned vsechnu vodu az na uplne tenky film
a ten se tim foukanim rychle vysusi.

Taky mi parkrat prisla voda do klavesnice. Cekat a nechat to vyschnout
je zasadni chyba ty spoje a kontakty uvnitr zacnou oxidovat. Nejlepsi
to je ihned rozebrat a pokud je to jen voda tak vyfoukat stlacenym
vzduchem do sucha.