voda v notebooku DELL 620

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Červen 19 07:13:52 CEST 2011

Rozhodne to nevzdavejte. Pisete, ze jste to vyfenoval, ja jsem jednou
fenoval TRI dny, samozrejme po chvilich :o). SMD montaz je na tohle mrcha,
voda se drzi pod soucastkama a dost dlouho trva, nez se odpari. Jak pise
Tomas, kompeltne rozdelat, vykoupat, nebo vystrikat isopropanolem (prodava
se i ve spreji). Ten na sebe dokaze navazat vodu a mnohem lip se odparuje. A
susit, susit...
Navod na demontaz jednotlivych dilu je na webu Dellu, prirucky jsou dokonce
v cestine, napr. Vostro 1520
http://support.dell.com/support/edocs/systems/vos1520/cz/SM/sm_CZ.zip
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Tomáš Koželuh
Sent: Sunday, June 19, 2011 12:49 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: voda v notebooku DELL 620

Napřed bych to kompletně rozdělal, na stránkách Dellu je zaručeně příručka,
jak na to. Akorát se jmenuje trošku jinak než service manual nebo tak, možná
snad hardware maintenance, ale opravdu se dá najít snad na každý model,
stejně tak na HP. Pak bych to vykoupal v IPA a případně nějakým jemným
kartáčem zkusil očistit. Potom bych zkusil i jinou paměť a pokud by byla
možnost taky i CPU. U toho opravenýho Dellu odešel jeden paměťový modul a
taky jsem si říkal, že je v háji asi deska. Někdy je třeba připojit i
klávesnici nebo nějakou diodovou lištu, jinak se notebook odmítá spustit,
každopádně cesta minima periferií a zkoušet je ta správná. A oprava za
2000Kč taky není tak hrozná, ale pozor, aby to nebyla pouze práce a k tomu
si nepočítali ještě X tisíc za materiál. Pokud to je Latitude D620, tak bych
do výměny desky investoval, to byl ještě kvalitní Dell oproti tomu, co se
vyrábí teď...