OT: voda v notebooku DELL 620

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červen 19 00:41:11 CEST 2011

V tomhle jsou super notebooky od Lenova, mají odtokový kanálky, i když
netuším, kterých všech řad se to týká. Každopádně na klávesnice je opět
nejlepší IPA, je třeba v ní klávesnici vykoupat a důkladně všechny klávesy
promasírovat, aby se z nich dostal všechen bordel. Zachránil jsem takto dvě
totálně ulepený klávesnice. Navíc IPA se odpařuje výrazně rychleji než voda,
akorát je to lepší dělat někde venku, protože na klávesnici je třeba docela
bazének (osvědčil se takový ten tác, jak bývá v jídelnách) a člověk se pak
cítí tak nějak veselejší... :)