OT: Jaky vektorovy kreslici program?

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Červen 18 17:18:04 CEST 2011

No, pokud to tak chcete nazvat, je to Vaše věc. Ale ano, OOo považuju za
skvělou záležitost, jednak pro jeho kvality, jednak pro zmíněnou
multiplatformnost a v neposlední řadě i kvůli nulové ceně (nebo možná
ještě spíš nepřítomnosti dementních záležitostí typu EULA).

Corel (verzi 3) jsem měl v dávné době, kdy jsem ještě používal Windows.
Dnes mě nezajímá kvůli problematickému až nemožnému provozu na Linuxu,
proprietárnímu formátu souborů a pořizovací ceně (vše mám a hodlám mít
legální).

---
Jirka