Re: OT: Jaky vektorovy kreslici program?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 18 14:53:29 CEST 2011

Kdysi jsem se snažil v tom nakreslit jednoduchý, schematický řez LEDkou a od té doby považuji kreslidlo v OO za nepoužitelné. Tehdy mě to vyloženě naštvalo, protože akce se z očekávaných 5-10 min se protáhla na hodinu.

Pro jistotu jsem teď zkusil nejnovější verzi, ale znovu jsem narazil na nemožnost snadno spojit půlkružnici s rovnými čarami (resp. cokoli definovaně spojit) aby vznikl obrys LED, takže zase fiasko už na začátku. (Jde to, ale pracnost výrazně převyšuje stejný proces např. ve Draw, které bylo součástí MS Works - takový minimalistický Office z dob W3.11). Ale možná jsem nesprávně pochopil ovládání kreslidla, např. jsem nenašel žádné ovládání zarovnání do rastru.

Obecně tedy OO používám doma i v práci, ale ilustrace vždy z externího zdroje. Toto téma sleduji a diskutované programy vyzkouším.

PH