mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Jindroush kubecj na asw.cz
Sobota Červen 18 01:21:23 CEST 2011

Odpoved na toto chovani je SPF.
Tvrdite, ze jste jcu.cz, tak si google vytahne SPF zaznam z DNS pro
jcu.cz a tam bude nekde napsana IP adresa, ze ktere smi originovat email
jcu.cz, coz neni ospala diera od waclawku...

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.