mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 14:01:29 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Jan Waclawek wrote:

> Ale inak ani na mail.jcu.cz sa mi nic nepodarilo; je fakt ze ten MX zaznam je pre jcu.cz iny.

To je spravne :-) My si nechavame postu filtrovat od externi firmy
takze to bereme jen od nich a nase MX ukazuji na ne. Naprimo bereme
jen autentikovane sessions - tedy klasika STARTTLS a nasledne AUTH .