mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 13:56:13 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, j s wrote:

> OK, update stavu. Sprava bola skutocne odoslana, ale skoncila v spame,
> gmail mal u nej taketo varovanie
> http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=sk&ctx=mail&answer=50200
> Takze niekam som sa pohol, ale stale to nie je ono.

To ale nikdy nebude "ono" - touhle cestou muzete posilat maily adresatum
v domene @google.com . Neumoznuje google neco jako procmail ? Tedy napsat
si skriptiky na procesovani posty a eventuelni autoamticky forward. Pak by
jste si tam mohl udelat skript a na zaklade obsahu nejake polozky v
hlavicce (kde by byla ulozena skutecna cilova adresa) to forwardovat dal.