mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 17 13:54:38 CEST 2011

Hm, hm.

Skusil som teda poslat mail na gmail pre RV vo Vasom mene ;-), a je fakt ze mi to dovolilo poslat vsetko az po bodku na konci textu, ked to vykvaklo:

550-5.7.1 [95.103.101.19] The IP you're using to send mail is not authorized to
550-5.7.1 send email directly to our servers. Please use the SMTP relay at your
550-5.7.1 service provider instead. Learn more at
550 5.7.1 http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=10336

kde sa pise:
Gmail refuses mail when the sending IP address1 does not match the sending domain

Takze predpokladam, ze oni predpokladaju, ze kazdy slusny IP provider ma reverzne zaznamy v poriadku, alebo sa u nich nejako whitelistuje.

Ako vravim, big brother ma svoje pravidla.

Ale inak ani na mail.jcu.cz sa mi nic nepodarilo; je fakt ze ten MX zaznam je pre jcu.cz iny.

wek