mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 13:00:22 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Kamil Rezac wrote:

> Pro zajimavost jsem to zkusil ze dvou ruznych stroju, na jednom
> connect failed (win) na druhem connection refused (linux)
> IP adresa se na obou resolvla korektne. Takze bych rekl, ze sedite na
> stroji, ktery se tam pripojit smi
> KR

A v ktere casti se Vam to seklo ? Jestli uz ten telnet tak to muze
byt Vasim lokalnim firewallem - to si spravci bezne nastavuji filtrovani
portu 25 ven ze site a povoluji to pouze ze sveho mailserveru.

To by ale nebyla vec omezeni na google pokud to mate zariznute na svem
routeru.