mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Marek Suba suba.marek na seznam.cz
Pátek Červen 17 12:02:03 CEST 2011

Podivej se na RFC 3207

Odpoved na STARTTLS - 454 TLS not available due to temporary reason

MS

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Friday, June 17, 2011 11:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Pravdupovediac som nepochopil znacnu cast Vasej konverzacie s Kamilom
Rezacom, ale to je vedlajsie :-)

Zo stylu mojho prispevku, sa snad dalo vycitat, ze o problematike neviem
vela a po neuspesnych pokusoch o telentovanie som sa zastavil v nejakej faze
a netusim ako dalej. Skusim to vysvetlit este raz.
Nechcem posielat maily len na google, ale chcem pouzit google mailovy
server, kde mam zalozeny nejaky ucet, s menom povedzme "test na gmail.com" a
mam nastavene heslo "heslo123" a cez webove rozhranie k nemu normalne
pristupujem. Mojim cielom je, aby som si mohol skontrolovat prichodziu
postu, ktora prisla adresatovi a aby som mohol poslat e-mail (z konsta
"test na gmail.com") akemukolvek inemu adresatovi. Teda nieco ako maly mailovy
klient, beziaci v MCU, ale bez vsetkych tych opiciek, na ktore som zvyknuty
z PC aplikacii. Preto som sa rozhodol, ze skor nez to budem implementovat do
MCU, tak to skusim rucne - i zapol som telnet, smtp.gmail.com, port 25 a
okrem "helo" a "ehlo" na cokolvek ine to na mna vybehlo s hlaskou o
STARTTLS. A tu som skoncil. Rad by som vedel, ako pokracovat.

Dakujem,

J.S.