mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 11:36:47 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Kamil Rezac wrote:

> Takze abych si to ujasnil, myslite si, ze kdokoliv se muze pripojit a
> rict "mam mail pro xxx na gmail.com, psoli ho posim"a on rekne jo, jasne
> , dej ho sem... A uz jedeme xxx, pro tebe skvela WYJAGRA.... ;)

Jo presne tak. A pokud to vyhodnoti jako SPAM nebo ho najde v nejak SPAM
databazi nebo podle jinych pravidel tak ho priste posle do pr*ele.

Nebo si snad myslite ze jsme musel svuj postovni server nejak registrovat
u googlu abych tam mohl posilat emaily ?