mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 11:33:44 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, RV wrote:

> SMTP Gmailu vyzaduje overeni jmenem a heslem. Bez autentifikace si nic
> neposlete.

A znova od zacatku - chcete tim rict ze bez autentikace na googlu na nej
nic neposlu ? Tedy ze neposlu email nekomu na google aniz bych tam mel
ucet a autentikoval se ? Rozlisujte mezi poslanim mailu na google a
poslanim mailu pres google nekam.