mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 17 11:31:43 CEST 2011

Toto by mozno bola cesta.
Obavam sa ale, ze v zdrojakoch zistim, ze trebars nejake sifrovanie
alebo ina cast protokolu je riesena "inak", teda napriklad pouzitim
sluzieb OS, co nie je vhodne pre implementaciu do relativne maleho
MCU. Ale zatial to nechcem zatracovat. Skusim to, co si mi poradil -
stiahnut, nakonfigurovat a potom sa tomu klientovi "pozriet na ruky",
ako to robi.
Dik za tip.

J.S.